Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, July 9, 2012

3D ~ Pinggitan pi Makan2 Steamboat@Rawa..

sebahagian dari mknan yg diambil..tp ketam n udang di sini mmg fresh dan sedap,,
Hai...dah terlanjur dapat berblog petang nie saya teruskan sahaja dengan satu lagi n3 JJCM saya bersama kawan2 sekolah saya iaitu Miss Nana n Miss Nafida..sebenarnya kami dah merancang untuk keluar  outing dan makan2 agak lama juga tapi oleh kerana asik clash sahaja masa kami bertiga, kalau saya free nana or nafida pulak ada program lain, jadi di hari jumaat lepas 6 Julai kami dapat juga berjumpa dalam acara makan2 dan tempat pilihan kami kali ini adalah di Rawa Steamboat Restoran di Taman Gaya, Johor Bahru tempat yang kami pergi ini sentiasa ramai pengunjung mungkin sebab makanan steamboat yang disediakan pelbagai pilihan dan harganya juga berpatutan iaitu RM20 seorang. 3 jam berborak sambil mengimbau kisah2 lama gosip2 memang sangat menyeronokkan dan xpuas bagi kami. Kawan2 yang lain yang di KL atau di mana sahaja anda dah berhijrah kalau pulang ke JB nanti beritaulah boleh kita makan2 di sini nanti k..sehingga di sini dahulu cerita JJCM bersama teman2 yang sangat saya sayangi..thank nana n fid..

Ok lah bagi sesiapa yang suka makan steamboat  boleh juga di grill.. boleh la ke tempat ini..jom la kita tengok gambar2 yang sempat saya snap ok..

tengok la tersenyum riang kawan2 sya gf pd plakon2 korea  nie dpt mkn steamboat..hehe

Group 3 D setelah kekenyangan...


naper pulak la mata akak tpjam tu..hahaha
selesai smua2 yg kami ambil yg tinggal hnya kulit udang dan ketam...mmg sedapppp..

No comments:

Post a Comment