Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Friday, July 20, 2012

Salam Ramadhan...



Assalamualaikum...

Salam Jumaat yang penuh barakah buat semua teman2 dan pengunjung Zalekha Luvs Cooking yang saya hormati dan sayangi.  Bersempena dengan kedatangan bulan Ramadhan bulan seribu rahmat ini saya ingin menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf kiranya sepanjang saya menulis di alam maya ini ada menyinggung atau mengores hati mana2 pihak secara tidak sengaja sebagai manusia biasa sesungguh saya juga tidak lepas dari melakukan salah dan silap oleh itu maaf jua yang saya pinta. Semoga Ramadhan kali ini kita semua dapat menjalani ibadah Puasa serta ibadah2 sunat yang lain di bulan yang mulia ini sesempurna mungkin.  Akhir kata semoga anda semua dirahmati dan diberkati Allah SWT..Marhaban Ya Ramadhan..

No comments:

Post a Comment