Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Thursday, July 19, 2012

Sarapan Sebelum Menjelang Ramadhan...


Assalamualaikum n selamat pagi semua, hari ini tak ada resepi yang nak saya kongsikan lagi pun dah lama juga saya tak memasak.. Oleh kerana dah lama sangat tak menjengah di blog kesayangan saya ini jadi untuk mengubati rindu...cewahhhh rindu kat blog pulak,  kalau rindu kat kekasih hati ke kekanda yang jauh dimata ke lain la kan...hehehe mengada2 pulak bunyi nyer hari ini...takper lah kan menghiburkan hati sendiri....lalalala sambil bernyanyi2 kecil dalam mood senang hati...sebab tinggal satu hari ajer dah nak berpuasakan..
Aina Arissa dgn baby duckling n mainan dia..

Hari ini pepagi lagi saya dah kuar bersarapan bersama adik saya Bedah n anak buah kesayangan saya Aina Arissa.. boleh tahan sedap juga la makanan di medan selera Kempas tu macam2 ada buat ajer pilihan yang berkenan di hati anda nak makan roti canai ke, lontong, nasi lemak, mee rebus, laksa johor dan macam2 lagi la yang ada..Jom la kita tengok sedikit dari gambar yang sempat saya snap tadi..nanti bila ada kelapangan lagi insyaAllah dalam bulan Ramadhan saya akan updatekan apa2 yang boleh di blog ok,,,sehingga bertemu lagi Salam Ramadhan Al-Mubarak dan Selamat menunaikan ibadah puasa dari saya untuk semua teman2 dan pengunjung2 yang sudi bertandang di Zalekha Luvs Cooking...salam sayang untuk anda semua..
Anak itik tu pun nk mkn juga yer Aina...



mana roti canai 0 gan gula aina nie x sampai2 org lain dh x sabar nk mamam..

No comments:

Post a Comment