Zalekha Luvs Cooking

Zalekha Luvs Cooking
masakan yang mudah lagi sempoi..

Monday, July 2, 2012

Sekitar Hari Keusahawanan SKPT2...

Assalamualaikum..

Salam pagi ahad dan selamat berhujung minggu pada semua teman2 dan pengunjung ZLC yang saya kasihi...hari ini nak kongsilan sedikit dari gambar2 yang sempat saya ambil semasa ke sekolah semalam.  Memandangkan semalam adalah hari terbuka sekolah dan hari keusahawanan maka banyak acara2 menarik yang diadakan seperti jualan beranika barangan daripada beranika makanan, pakaian, binatang peliharaan, barangan keperluan harian, buku2 dan acara game serta ada juga pertandingan mewarna kanak2 pra sekolah.
mendidik anak2 berniaga..

Oleh kerana saya agak sibuk semalam maka saya xturut serta dalam jualan yang diadakan kalau tak mahu juga saya menjual kueh atau makanan yang mudah disediakan, memandangkan saya dah beli kupon yang agak banyak juga so saya pun membelilah barangan yang dijual dengan harga yang berpatutan sambil sarapan pagi disana ada roti canai panas yang sedap dan juga lempeng yang dibuat oleh Jun pembantu kedai buku sekolah yang turut berniaga makanan..sedap jun lempeng gan sambal u i like n very d murah 3 keping sehengget.....nanti buatkan akak lagi yer...hehehe..oklah kita layan gambar2 sekitar hari keusahawan semalam yer..

Begitulah serba sedikit gambaran ringkas hari keusahawanan yang telah diadakan di skpt2 yang sangat2  happening meriah dan berjaya dikunjungi ramai orang walaupun pada hari yang sama ada jom heboh di Plaza Angsana..liputan yang dibuat hanya setakat 1 jam sahaja dari jam 8 - 9 pagi dan katanya memang sangat2 meriah kali ini...mudah2an tahun depan saya dapat join sama..
gerai ice blended terbaik cikgu mahmood gan cikgu azizul

gerai murid 6 orkid..

roti canai 0 satu...sedap roti canai nie..

noly, bedah n saya sempat bfast roti canai n lempeng..
En. Yusof jd dj..

Gerai che Mamat...mem dia jual anika kek coklat muffin n sandwich yg sdap..
burung yg cntik nie mahal sikit sekor rm35..saper nk leh contact cikgu solah

No comments:

Post a Comment